Paul Illia Boronka


Tuesday, 23 February 2016

Making itself seen

 

"Hey you. Yeah YOU!  LoL!
See what's in the center of the picture I just took this morning?
A shadow that resembles a crucifix, a fairly large perfect cross.
I've been living in this house for 4 years now and I have never seen this before.
I took a look around and couldn't find anything that was casting this 'shadow'.
No kidding around, this came from seemingly nowhere.

Maybe it's a sign like when the Roman Emperor Constantine the Great in the 3rd century said he saw a 'cross' in the sky and than became the 1st Emperor of Rome to become a Christian.
You know me; I'm not the biggest fan of organize religion and 'gods' etc.
But I'll tell you, if these 'signs' keep appearing for me to discouver 
I may just have a change of heart like Constantine."

Sunday, 14 February 2016

Happy Fruit Dipped in Chocolate Day!


I got these for you. There were actually more of them but....
I ate some. Wot!?! Look at them, nomnomnomnommm! 

Friday, 12 February 2016

Mysterious steel structure covering part of King St, What could it be?


I know whatcha thinking; you're asking; 
"What is that steel skeleton that's going over and covering part of King St. at Victoria?"

Well, I'll tells-ya next time. I'll leave ya guessing for now. heeheehee.

Bye-Bye Mickie D


And that McDonald's just a bit down from the ol' 7-11....
Closed up and boarding up the windows.
Remember the last time you came to town; this is the place we met up.
You took a taxi from the downtown bus terminal to that McDonald's! Hahahah.
I also remember we both agreed the food wasn't so good, and expensive.
Maybe it is for the better they closed this Mickie-D.

One thing I truly miss, is going out to eat with you. *sniffles 

Tuesday, 9 February 2016

Barely reconizing the place

Remember that 7-11 store on the corner of King and Agnes?; this is what it is now. It's gotta be one of the biggest buildings ever used for a cheque cashing place. I guess charging an arm & leg for their services has really paid off.

There has been a few other big changes happening along this part of King street while building the city's new light rail transit system. I'm gonna show you a few more soon.

Miss ya.





Thursday, 4 February 2016

So, guess why I'm baffled today....


Well Paul, I am glad you asked. Around here I seem to be the only person that loves Jarlsberg cheese! Yeah, I know right, wow! They don't know what they're missing It's one of the finest, most delicious food products ever made!
Remember the NY Deli in Niagara Falls...yup, that one... and how you and I would always go there for meats and stuff. It was/is a real authentic deli right here/there in Niagara Falls.
Hahaha ...we always bought a pound or more sliced nice and thin, because for some reason the thinner the slice the better taste. Mmmm!

I found a picture of the place. Can you believe it?!
There it is in this plaza, right in middle with the orange sign with white letters.

Maybe I should place an ad in the paper. "Wanted, someone to eat Jarlsberg cheese with". hehehehe, that's funny. Ok, I'm off to buy some cheese, yup!

Wednesday, 3 February 2016

Aww, so cute



Hey you.... I came across this awesome picture and right away thought of you. Everyone knows you're a owl lover.Well. all animals really.










This kitty cat looks just like 'Matthew', the cat you had in Niagara Falls. 
And just like Matthew, this cute kitty loves squeezing into the strangest places. hee-hee-hee ...yup!